Antygen.pl
  • Oferta
    • Pozycjonowanie stron internetowych
    • Pozycjonowanie
      stron internetowych
    • Google Ads reklamy Google
    • Google Ads
      reklamy Google
    • Audyty SEO
    • Konsultacje SEO
    • Szkolenia SEO
    • Tworzenie stron internetowych
    • Tworzenie
      stron internetowych
  • O nas
  • Klienci
  • Referencje
  • Kariera
  • Artykuły
  • Kontakt
Wycena w 15 minut

Pozycjonowanie sklepu Shoper

Skuteczne pozycjonowanie sklepów
w Google.

Zadbaj o widoczność swojego sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania.

Sprawdź opinie
Bezpłatna wycena

Pozycjonuj swoją stronę już dziś!

Wysyłając formularz potwierdzają Państwo, że akceptują politykę prywatności i nie wnoszą zastrzeżeń. Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Antygen czytaj dalej z siedzibą przy ul. 3 Maja 17, 62-041 Puszczykowo. Państwa dane osobowe będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy kontakt na: dpo@antygen.pl. Więcej na ten temat w polityce prywatności. zwiń

Czym jest Shoper?

Shoper to platforma e-commerce, która działa w modelu SaaS (Software as a Service). Właściciele sklepów mogą więc stworzyć swój sklep szybko, pomijając tym samym żmudny proces projektowania i tworzenia. To jedno z najpopularniejszych rozwiązań dedykowanych do handlu detalicznego. Shoper wielokrotnie otrzymał nagrodę za najlepszą platformę sklepową, dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z usług właśnie tej firmy.


Najczęściej współpracę podejmują małe lub średnie przedsiębiorstwa, które nie mają potrzeby tworzenia swojego indywidualnego oprogramowania pod projekt. Platforma umożliwia kompleksową obsługę sklepu internetowego – od złożenia, aż po realizację zamówienia przez klienta. Sama platforma jest intuicyjna, a uruchomienie nowego sklepu, nie zajmuje wiele czasu.

Shoper jest dostępny dla użytkowników w formie abonamentowej:

  • Standard – dla małych biznesów, które dopiero stawiają pierwsze kroki w branży e-commerce. Pozwala wprowadzić do 50 000 produktów, nie ma limitów skrzynek pocztowych, oferuje obsługę płatności, przesyłek i zwrotów, a także bezpłatną pomoc techniczną,
  • Premium – pakiet dedykowany dla większych biznesów, które mają już sprecyzowane konkretne potrzeby. W tym przypadku nie ma limitów produktów, a dodatkowo klient ma zapewnioną kompleksową opiekę dedykowanego specjalisty, obsługę wielu magazynów, czy dostęp do zaawansowanych funkcji platformy,
  • Enterprise – dla dużych sklepów i przedsiębiorstw, które mają większe potrzeby – w tym pakiecie masz indywidualne wsparcie E-commerce Managera, szkolenia, analizy i audyty, konfigurację sprzedaży na marketplace i Google Analytics, a także dedykowane motywy.

Użytkownik ma możliwość wygodnego zarządzania sklepem i jego asortymentem (m.in. kategoryzację i import produktów z pliku, różne wersje językowe, wyszukiwarkę produktową, dwuskładnikową weryfikację użytkowników) oraz możliwość zadbania o sprzedaż i marketing. Sklep ma także opcję integracji z systemami płatności, dostawców czy platform sprzedażowych i marketplace. Dodatkowo Shoper dba o odpowiedni poziom bezpieczeństwa oraz oferuje pomoc techniczną i dostęp do bazy wiedzy, dla tych, którzy chcą samodzielnie prowadzić swój biznes online.


Dużą zaletą systemu SaaS jest to, że sklepu nie trzeba tworzyć od zera ani znać się na jego prowadzeniu od strony technicznej, czy też osobno płacić za serwer. Nie ma potrzeby martwić się bezpieczeństwem, aktualizacją PHP czy też innymi aktualizacjami. Równie prosta jest konfiguracja.


Ponadto, oprogramowanie, które w przypadku Shopera działa na skórkach, pozwala na dopasowanie wyglądu (w tym grafiki) do urządzeń mobilnych, edycję szablonu, prowadzenie bloga, umieszczenie stron z informacjami. Oferuje także gotowe szablony wiadomości ze statusem zamówienia wysyłane do klientów.

Panel administracyjny SEO w Shoper

Panel administracyjny SEO w Shoper

×

Dla jakich sklepów przeznaczony jest Shoper?

Sklep internetowy to obecnie najpopularniejsza forma prowadzenia handlu w sieci. Wielu początkujących przedsiębiorców decyduje się właśnie na tę platformę ze względu na szerokie możliwości personalizacji, a także przejrzysty panel i wsparcie specjalistów. Opcja dodania 50 000 produktów daje możliwość rozwoju małych i średnich biznesów. Dostęp do wielu szablonów pozwala całkowicie spersonalizować layout- doceniają to firmy, które chcą się wyróżnić na tle konkurencji. Z powodzeniem mogą z niego korzystać zarówno przedsiębiorcy, którzy chcą sprzedawać w kraju, jak i ci mający klientów za granicą. Znacznie ułatwia to opcja przetłumaczenia strony, a także integracja z najpopularniejszymi dostawcami płatności (m.in. przelewy24.pl, Blue Media, PayU, PayPal) oraz firmami kurierskimi (InPost, DPD, DHL, Poczta Polska). Dużą zaletą Shopera jest również opcja połączenia sklepu z systemami księgowo – magazynowymi. Z pomocą odpowiedniej wtyczki można zintegrować stronę z oprogramowaniem ERP, jak Comarch Optima, WF-MAG czy Subiekt, co znacząco ułatwia fakturowanie.

Zalety korzystania z Shopera

  • Łatwa obsługa, także dla początkującego
  • Panel administracyjny w języku polskim
  • Możliwość integracji z innymi systemami
  • Responsywność – dopasowanie zarówno do wersji mobilnej, jak i desktopowej
  • Bezpłatne wsparcie techniczne
  • Wysoki poziom zabezpieczenia transakcji i danych klientów
  • Możliwość optymalizacji pod kątem SEO
  • Opcje cenowe dopasowane do potrzeb użytkowników
  • Cykliczne aktualizacje systemu
  • Szerokie możliwości rozbudowy, wgrania wtyczek i dopasowania do wymogów pod względem językowym i prawnym
  • Opcja testowania za darmo przez 14 dni
  • Dopasowanie designu do firmy – pełna personalizacja dla lepszej identyfikacji marki
  • Czytelny panel administracyjny, który ułatwia dodawanie produktów, edycję stron, dodawanie metaopisów, opisów kategorii produktów, czy zdjęć
  • Bezpieczeństwo – konstrukcja oprogramowania nie pozwala na modyfikację przez użytkowników z zewnątrz. Sklepy postawione na tej platformie są szyfrowane, dzięki czemu dane klientów pozostają bezpieczne
  • Integracja z Google Analytics i Google Search Console - możliwość przeprowadzenia optymalizacji pod kątem SEO

Jak założyć sklep na platformie?

Proces zakładania sklepu jest intuicyjny – wystarczy wejść na stronę Shopera, wpisać swój adres e-mail i skorzystać z wersji próbnej. Należy uzupełnić wszystkie dane, a następnie przejść do panelu administracyjnego. Na maila i podany numer telefonu przyjdzie wiadomość z loginem i hasłem, które pozwolą zalogować się do panelu administracyjnego. Warto wiedzieć, że hosting oraz ochronę Anty-DDoS masz już w cenie. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie katalogu produktów, a także dopracowanie szablonu i jego wizualne spersonalizowanie.


Zarówno w przypadku nowych biznesów, jak i tych dłużej działających na rynku ważną rolę będzie pełnić pozycjonowanie Shoper. Im wyższa pozycja w Google, tym większa szansa, że klient znajdzie Twoje produkty. Warto więc wykonać odpowiednie działania, które pozwolą poprawić wyniki wyszukiwania.

Shoper lista produktów - pozycjonowanie

Shoper lista produktów - pozycjonowanie

×
Pozycjonowanie Shoper

Bezpłatna wycena

Wysyłając formularz potwierdzają Państwo, że akceptują politykę prywatności i nie wnoszą zastrzeżeń. Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Antygen czytaj dalej z siedzibą przy ul. 3 Maja 17, 62-041 Puszczykowo. Państwa dane osobowe będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy o kontakt na: dpo@antygen.pl. Więcej na ten temat w polityce prywatności. zwiń

Pozycjonowanie sklepu Shoper - od czego zacząć?

Pozycjonowanie strony w Internecie wymaga kompleksowego podejścia i czasu. Na efekty najczęściej trzeba poczekać, ale warto wdrażać kluczowe działania od początku prowadzenia biznesu. Zanim przejdziesz do konkretnych działań, należy wykonać audyt SEO strony www. Pozwoli to zidentyfikować błędy. Warto je w pierwszej kolejności usunąć, a następnie opracować odpowiednią strategię rozwoju SEO sklepu. Odpowiednia hierarchia kategorii, zoptymalizowana szybkość strony, czy meta tagi to początek prac, które wpływają na efektywne pozycjonowanie sklepu internetowego Shoper.


Inne czynniki SEO, na które warto zwrócić uwagę przy optymalizacji SEO sklepu Shoper:

  • Certyfikat SSL – każda strona, która gromadzi i przetwarza dane, powinna mieć zaimplementowany certyfikat bezpieczeństwa. Nie tylko podnosi to wiarygodność w oczach klienta, ale także poprawia zaufanie algorytmów wyszukiwarki. Certyfikat wykupisz za pośrednictwem platformy, a jego instalację zapewnia dział wsparcia Shopera.
  • Ścieżka nawigacji – starannie dopasowana nawigacja strony pozwala na śledzenie użytkownikowi drogi po stronie. Dzięki temu możliwe jest wykonanie linkowania.
  • Meta title – tekst widoczny w wynikach wyszukiwania i na karcie przeglądarki – tytuł strony. Powinien zawierać słowa kluczowe, wspiera pozycjonowanie.
  • Meta description – to krótkie treści, które powinny zachęcać do odwiedzenia strony, dlatego warto umieścić w nich Call to Action oraz odpowiednie słowa kluczowe.
  • Adresy URL – każdy link prowadzący do produktu czy kategorii powinien mieć w swoim adresie URL jej nazwę. Warto zmienić przypadkowy ciągi znaków i cyfr na poszczególne nazwy. Można to z łatwością zmienić w dostępnych opcjach. To pozytywnie wpłynie na optymalizację sklepu Shoper.
  • Mapa witryny XML – sitemapa w Shoperze jest generowana automatycznie, co znacznie przyspiesza pracę nad stroną. Wspomaga szybsze indeksowanie stron sklepu przez wyszukiwarkę co poprawia widoczność i korzystnie wpływa na pozycjonowanie sklepów internetowych Shoper.
  • Plik robots.txt – należy odpowiednio skonfigurować plik robots.txt, który jest odpowiedzialny za to, jakie strony lub sekcje powinny być indeksowane, a które można pominąć. Ustawienia znajdziesz w zakładce „Konfiguracja”, przechodząc do sekcji „Marketing”, następnie „Pozycjonowanie” i klikając w „Zaawansowane”.
Ustawienia SEO - meta description i meta title w Shoper

Ustawienia SEO - meta description i meta title w Shoper
Pozycjonowanie Shoper - mapa strony

Pozycjonowanie Shoper - mapa strony
Plik robots Shoper SEO

Plik robots Shoper SEO

Podstawowe kroki, które można wykonać samodzielnie wpływają pozytywnie na pozycjonowanie sklepu Shoper. Wprowadzenie zmian to początek pracy nad stroną. W toku prowadzenia działań SEO warto pamiętać o zmieniających się algorytmach wyszukiwarek. Dzięki temu można wprowadzać niezbędne modyfikacje, a w dalszej perspektywie utrzymać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie Shoper - optymalizacja SEO sklepu

Kontrolę ruchu na stronie Twojego sklepu w Google umożliwiają dwa narzędzia - Google Search Console (GSC) i Google Analytics. Pierwsze z nich dostarcza informacji o indeksowaniu witryny, błędach, zmianach w wynikach wyszukiwania. Drugie narzędzie zbiera dane dotyczące ruchu na stronie, zachowania klientów, a także skuteczności prowadzonych kampanii. Opcja SEO dla Shoper pozwala na integrację z szablonem i odpowiednie zbieranie informacji.


Inne działania, które pomagają poprawić widoczność w wynikach wyszukiwania:

  • linkowanie wewnętrzne, czyli w obrębie Twojego sklepu
  • przekierowanie 301 – automatyczne przekierowanie 301 to funkcja, która pozwala uniknąć pustych stron – jeżeli nastąpi zmiana w adresie URL, Shoper sam przekieruje użytkownika pod nowy adres
  • content marketing – na portalach zewnętrznych, za pomocą specjalnie przygotowanych treści, w których znajdują się linki z konkretnymi produktami czy kategoriami

Pozycjonowanie Shoper – korzyści

  • Poprawa widoczności sklepu internetowego w wyszukiwarce
  • Docieranie do szerszej grupy odbiorców
  • Wzrost ruchu na stronie i świadomość marki
  • Wzrost przychodów – więcej klientów, to większa szansa na sfinalizowanie zakupu, czyli lepszy zysk
  • Zwiększenie konwersji – lepsza sprzedaż, wyższe zarobki
  • Budowanie zaufania wśród odbiorców
  • Przewaga nad konkurencją
  • Dopracowana pod względem technicznym i wizualnym strona internetowa

Optymalizacja treści w sklepie internetowym Shoper

Pozycjonowanie Shoper wymaga indywidualnego podejścia do każdego klienta, tego w jakiej działa branży i rozmiaru biznesu. W SEO każdy krok ma znaczenie, dlatego na samym początku warto zadbać o odpowiednią kategoryzację. Dzięki temu użytkownik nie tylko szybko znajdzie konkretny produkt, ale poprawi to także indeksowanie strony przez wyszukiwarkę. Każda kategoria powinna mieć unikalny opis, który zawiera słowa kluczowe, odpowiednio dobrane przez specjalistę SEO. Dodanie treści jest intuicyjne i proste. Wystarczy w panelu wejść w opcję „Kategorie”, wybrać interesującą pozycję, a następnie wybrać „Opis”. Na ekranie pojawi się edytor tekstu, który pozwala zarówno dopasować wizualnie treść, jak i daje możliwość edycji kodu HTML. Dużą zaletą Shopera jest elastyczność w rozmieszczeniu tekstu na stronie – mogą być zarówno na górze, jak i na dole listy z produktami.

Pozycjonowanie Shoper - dolna część opisu kategorii

Pozycjonowanie Shoper - dolna część opisu kategorii

Kolejnym krokiem będzie dodanie opisów produktów. Pamiętaj, że ich obecność wpływa nie tylko na pozycjonowanie sklepu Shoper, ale także wrażenia użytkownika i jego decyzję o zakupie. Dobry opis, który zawiera słowa kluczowe, powinien być unikatowy. Dlatego też wystrzegaj się duplikowania treści pochodzących bezpośrednio od producenta – to wpływa negatywnie na pozycjonowanie Shoper. Warto pamiętać, że zarówno w nazwach produktów, jak i kategorii powinny znaleźć się słowa kluczowe. Shoper udostępnia opcję dodania nagłówków od H1 do H6 dla różnych podstron. Wystarczy dodać odpowiednie frazy. Warto pamiętać, że optymalizacja SEO Shoper powinna być monitorowana, a w razie konieczności treści trzeba zmodyfikować, poprawić, czy nawet stworzyć od nowa.

Górna część opisu kategorii - pozycjonowanie Shoper

Górna część opisu kategorii - pozycjonowanie Shoper

By optymalizacja sklepu Shoper przebiegła jeszcze efektywniej, warto również stworzyć dział artykułów (blog). Umożliwi to nie tylko dotarcie do większego grona odbiorców czy dzielenie się wiedzą i przedstawienie biznesu, ale także działa pozytywnie na SEO. Regularne publikowanie unikatowych, wartościowych treści, wzbogaconych o dobrane frazy pozwala poprawić widoczność witryny w wynikach wyszukiwania, a także rozpocząć linkowanie wewnętrzne.

Lista wpisów na blogu - Shoper SEO

Lista wpisów na blogu - Shoper SEO

W Antygen.pl Shoper pozycjonowanie to zaplanowany proces SEO wykonywany przez doświadczonych specjalistów. Zapewniamy realne indywidualne podejście i staranną realizację powierzonych zadań.


Regularnie sprawdzamy strony naszych klientów, monitorujemy algorytmy Google i wprowadzamy niezbędne działania, które pomogą nam utrzymać wysoką pozycję w wyszukiwarce. Wszystkie działania realizujemy na bieżąco i z największą starannością, by zaoferować kompleksową usługę.


Zawsze dokładamy wszelkich starań, by witryna która jest pod naszą opieką, znalazła się jak najwyżej w Google. Dbamy o to by była przyjazna dla użytkownika, czytelna i dopracowana, co potwierdzają opinie naszych klientów.


Skorzystaj z opcji kontaktu i zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania. Nawiąż z nami współpracę i zyskaj stałego sprawdzonego partnera w biznesie!

Zyskaj nowych Klientów

Bezpłatna wycena

Wysyłając formularz potwierdzają Państwo, że akceptują politykę prywatności i nie wnoszą zastrzeżeń. Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Antygen czytaj dalej z siedzibą przy ul. 3 Maja 17, 62-041 Puszczykowo. Państwa dane osobowe będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy o kontakt na: dpo@antygen.pl. Więcej na ten temat w polityce prywatności. zwiń

Pozycjonowanie stron internetowych Antygen.pl
Skontaktuj się z nami
Biuro:
ul. Ratajczaka 26/3
61-815 Poznań
biuro@antygen.pl
603 053 292
61 624 34 07

Pozycjonowanie lokalne

  • Poznań
  • Warszawa
  • Wrocław
  • Kraków
  • Łódź
  • Gdańsk
  • Szczecin
  • Bydgoszcz
  • Lublin
  • Białystok
  • Katowice
  • Gdynia
  • Kielce
  • Rzeszów
  • Częstochowa
  • Toruń
  • Radom
  • Sosnowiec
  • Gliwice
  • Zielona Góra
  • Rybnik
  • Ruda Śląska
  • Zabrze
  • Olsztyn
  • Bielsko-Biała
  • Bytom
  • Opole
  • Tychy
  • Gorzów Wlkp
  • Płock
  • Dąbrowa Górnicza
  • Elbląg
  • Wałbrzych
  • Włocławek
  • Tarnów
  • Chorzów
  • Kalisz
  • Koszalin
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007- Antygen Polityka prywatności | Mapa strony
Strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptuję pliki cookies