Antygen.pl
  • Oferta
    • Pozycjonowanie stron internetowych
    • Pozycjonowanie
      stron internetowych
    • Google Ads reklamy Google
    • Google Ads
      reklamy Google
    • Audyty SEO
    • Konsultacje SEO
    • Szkolenia SEO
    • Tworzenie stron internetowych
    • Tworzenie
      stron internetowych
  • O nas
  • Klienci
  • Referencje
  • Kariera
  • Artykuły
  • Kontakt
Wycena w 15 minut

Pozycjonowanie w Google – 5 zasad jak robić to skutecznie.

Każdy właściciel strony i sklepu internetowego chce być widoczny wysoko w wyszukiwarce Google, jednak liczba miejsc na pierwszej stronie jest ograniczona. Jak w takim razie osiągnąć pierwszą pozycję, kiedy konkurencja jest tak duża? Sprawa na pewno nie jest prosta, ale możliwa do wykonania. Wystarczy trzymać się kilku zasad i być wytrwałym w działaniach.


Konsekwencja w pozycjonowaniu to klucz do sukcesu. Jeśli działania z tym związane prowadzone są przez skuteczną firmę to osiągniecie wzrostu ruchu z wyszukiwarki Google to tylko kwestia czasu. Poznaj 5 zasad skutecznego pozycjonowania stron internetowych.

Zasada 1

szybkość strony internetowej Szybkość strony nie może odstraszać potencjalnych Klientów.

Szybkość obecnie jest bardzo ważnym aspektem w pozycjonowaniu stron internetowych. Jest to parametr oceniany przez Google i warto o niego zadbać. Jeśli chcesz sprawdzić jak szybka jest Twoja strona skorzystaj z narzędzia PageSpeed Insights – Google. Szybki czas reakcji na kliknięcie to także gwarancja zadowolenia użytkowników sieci. Nikt nie chce czekać, aż strona się załaduje. Jest to szczególnie istotne na urządzeniach mobilnych. Jeśli strona będzie ładowała się zbyt długo, użytkownik kliknie "Wróć" i poszuka informacji o produkcie lub usłudze w innej witrynie.

Zasada 2

mobilność strony internetowej Strona musi być łatwa w obsłudze w szczególności na smartfonach.

Obecnie duża część ruchu w Internecie pochodzi z urządzeń mobilnych. Dlatego też roboty Google, oceniając strony internetowe, sprawdzają aspekty związane z responsywnością strony. W szczególności jest to istotne na smartfonach np. wielkość tekstu lub klikanych elementów jest bardzo ważna. Stronę możesz sprawdzić narzędziem test optymalizacji mobilnej – Google. Aktualnie projektowanie strony internetowej rozpoczyna się od wyglądu dla urządzeń mobilnych, a dopiero w kolejnych etapach tworzy się wersję dla komputerów. Jeśli obecnie ruch na Twojej stronie internetowej nie pochodzi w większości z urządzeń mobilnych, to możesz być pewien, że w przeciągu kilku lat sytuacja się zmieni. Warto być na nią gotowym.

Zasada 3

unikatowe treści nasycone frazami Treści muszą być unikatowe i nasycone frazami.

Ważnym aspektem w procesie pozycjonowania są unikatowe treści zawierające słowa kluczowe. Jeśli słowo kluczowe nie znajduje się w treści strony lub sklepu internetowego Google nie będzie wiedział, że powinien pokazać właśnie tę witrynę dla poszczególnego zapytania. Do wyszukania popularnych fraz, z których korzystają klienci szukając Twoich produktów lub usług, służy narzędzie Planer Słów Kluczowych Google Ads.

Budując nazwy kategorii w sklepie internetowym czy nazwy podstron z Twoimi usługami, należy korzystać z wcześniej wyszukanych słów kluczowych. Każda kategoria w sklepie internetowym powinna posiadać dobry opis towaru. Natomiast w przypadku stron internetowych firm usługowych, każda usługa powinna być opisana na osobnej podstronie. Treść musi być unikatowa, ponieważ dla robotów Google skopiowane treści są zdecydowanie mniej atrakcyjne i wpływają niekorzystnie na proces pozycjonowania.

Skuteczne pozycjonowanie

Bezpłatna wycena

Wysyłając formularz potwierdzają Państwo, że akceptują politykę prywatności i nie wnoszą zastrzeżeń. Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Antygen czytaj dalej z siedzibą przy ul. 3 Maja 17, 62-041 Puszczykowo. Państwa dane osobowe będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy o kontakt na: dpo@antygen.pl. Więcej na ten temat w polityce prywatności. zwiń

Zasada 4

mocne linki zewnetrzne Regularnie pozyskuj mocne linki zewnętrzne.

Google oceniając stronę internetową, sprawdza ją pod kątem m.in. kodu html, szybkości ładowania czy długości treści i występowania słów kluczowych - to elementy związane z tym, co znajduje się na samej stronie. Jednak to nie koniec ocenianych przez Google parametrów. Kolejnymi są linki zewnętrzne, prowadzące do naszej strony. Jeśli na innej stronie pojawi się link, który prowadzi do naszej strony to dzięki niemu zostanie przekazana część autorytetu strony, z której pochodził. Taki zabieg przełoży się na wzrost pozycji naszej strony. Linki należy pozyskiwać w sposób przemyślany, aby w ocenie Google prowadzone działania wyglądały na naturalne. Obecnie skuteczną metodą pozyskiwania mocnych linków zewnętrznych są publikacje artykułów sponsorowanych.

Zasada 5

zawansowana optymalizacja seo Zadbaj o fundament działań jakim jest zawansowana optymalizacja SEO.

Optymalizacja SEO to nie tylko poprawienie meta tytułów i opisów. Proces ten można określić jako szereg działań związanych między innymi z kodem strony, strukturą nagłówków i adresacji url. Zakres działań zależy od oprogramowania, przy którego pomocy stworzona jest strona lub sklep internetowy. Google udostępnia specjalne wskazówki dla webmasterów, które mają pomóc w optymalizacji stron zgodnie z ich zasadami. Czasem zawansowana optymalizacja SEO to rozwiązanie problemów z indeksowaniem podstron witryny przez roboty wyszukiwarki. Innym razem jest to usunięcie problemów z wyświetlaniem poprawnej wersji językowej dla Google. Im bardziej szczegółowa optymalizacja SEO, tym więcej aspektów zostanie poprawionych. Finalnie przełoży się to na lepsze pozycje w wyszukiwarce.

Działaj wytrwale i zacznij sprzedawać dzięki Google.

Należy pamiętać, że pozycjonowanie stron i sklepów internetowych jest procesem długotrwałym i może trwać nawet kilka miesięcy. Dziej się tak szczególnie w przypadku pozycjonowania nowych stron na nowo założonych domenach. Finalny efekt prac nad stroną pozwala zyskać stabilny kanał sprzedaży- wyszukiwarkę Google. Działając wytrwale według powyższych zasad pozycjonowania na pewno odniesiesz sukces bycia na pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania.

  • Udostępnij
Pozycjonowanie stron internetowych Antygen.pl
Skontaktuj się z nami
Biuro:
ul. Ratajczaka 26/3
61-815 Poznań
biuro@antygen.pl
603 053 292
61 624 34 07

Pozycjonowanie lokalne

  • Poznań
  • Warszawa
  • Wrocław
  • Kraków
  • Łódź
  • Gdańsk
  • Szczecin
  • Bydgoszcz
  • Lublin
  • Białystok
  • Katowice
  • Gdynia
  • Kielce
  • Rzeszów
  • Częstochowa
  • Toruń
  • Radom
  • Sosnowiec
  • Gliwice
  • Zielona Góra
  • Rybnik
  • Ruda Śląska
  • Zabrze
  • Olsztyn
  • Bielsko-Biała
  • Bytom
  • Opole
  • Tychy
  • Gorzów Wlkp
  • Płock
  • Dąbrowa Górnicza
  • Elbląg
  • Wałbrzych
  • Włocławek
  • Tarnów
  • Chorzów
  • Kalisz
  • Koszalin
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007- Antygen Polityka prywatności | Mapa strony
Strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptuję pliki cookies